مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم قاضی فقط خداست اینو یادت نره

جلسه هفتگی 4 دی 1398
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

قاضی فقط خداست اینو یادت نره

آبروی مومن از کعبه بالاتره

از کسی بدی نگو که خدا عالمه

لحظه لحظه عمر ما چجوری میگذره

آهای تو که سینه زنی حواست باشه

عبد شَه بی کفنی حواست باشه

از من و تو ادب میخواد اباعبدالله

دل کسی رو نشکنی حواست باشه

حسین بیقرارم کن حسین دردمو کم کن

میخوام آدمت باشم حسین منو آدم کن

حسین ابی عبدالله حسین ابی عبدالله

مارو خدا نوشت کلب کوی حسین

آبروی نوکر از آبروی حسین

خوش بحال هر کسی که بعد روضه ها

پُر بشه وجودش از رنگ و بوی حسین

ما همه نوکرا به هم ارادت داریم

به لطف روضه عمریه رفاقت داریم

عبادت سینه زدن برا ثارالله

زندگیمونو از همین عبادت داریم

حسین با دمت مستم حسین نوکرت هستم

میخوام با شما باشم حسین دل به تو بستم

حسین ابی عبدالله حسین ابی عبدالله

بازم دلم گرفت به هوای حرم

عمریه دلخوشم که منم نوکرم

زندگیم تو روضه هاست به اذن مادرت

وقت مردنم تو هم بیا بالا سرم

قلم بکش به نامه ی گناه آلودم

نذاری شرمنده بشم پیش معبودم

میخوام تو روز محشر هم کنارت باشم

سینه سپر کنم بگم حسینی بودم

من که یه عمری نوکر تو هیئت بودم

گریه کن همیشگیِ روضت بودم

روز قیامت که میگن جوونیت چی شد

میخوام بگم سینه زن رقیت بودم

حسین رمز شیدایی حسین اوج زیبایی

یه عمر به تو مدیونم حسین خیلی آقایی

حسین ابی عبدالله حسین ابی عبدالله

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش